Kelas Membaca

Pendaftaran Kelas Cepat Membaca

Pendaftaran kelas membaca dibuka untuk 12 pelajar sahaja. Boleh berusia dari 4 tahun dan ke atas. Asalkan belum boleh membaca atau membaca merangkak-rangkak tidak lancar, boleh daftar.

Kelas diadakan 3 kali seminggu iaitu pada hari Ahad, Selasa dan Khamis. Tempoh setiap kelas cuma 45 minit sahaja. Pendek tetapi padat dengan aktiviti bermain sambil belajar.

Ada dua masa yang dibuka iaitu 8 malam dan 9 malam. Tapi kalian tidak dibenarkan memilih kerana saya yang akan tentukan mengikut kesesuaian anak kalian dalam kumpulan. Tidak sesuailah kalau kita nak bagi anak 4 tahun belajar dengan yang 9 tahun kan.

Untuk anak-anak yang telah bersedia untuk belajar, maknanya sudah boleh faham arahan, sudah boleh pegang pensel, sudah boleh menggunting, dan juga tiada masalah pembelajaran, saya sasarkan dalam 48 sesi bersemuka sudah boleh tamatkan kelas membaca ini, InsyaAllah.

Sebabnya mereka pasti boleh membaca apa sahaja bahan bacaan dalam Bahasa Malaysia. Bila dah boleh baca, kita akan buat majlis meraikan kejayaan mereka. Dapat sijil dapat hadiah. Seronok kan!

Yuran pendaftaran cuma RM50. Dibayar sekali sahaja. Manakala yuran buku, termasuklah buku bacaan, buku latihan dan sebagainya adalah RM90 sahaja. Juga dibayar sekali sahaja.

Yuran bulanan untuk 12 kali kelas dalam sebulan, 45 minit setiap kali, adalah RM135 sahaja. Kalau kalian patuh panduan yang diberi, 4 bulan sahaja sudah cukup, InsyaAllah.

Lokasi kelas adalah di No 1 Jalan Lampam 31 Taman Tanjung Puteri Resort Pasir Gudang Johor. Tak susah nak cari, guna waze sahaja pasti jumpa. Kelas tepi padang bola. Ada banyak bunting kelas membaca kat pagar.

Buat pendaftaran secara online di

https://tinyurl.com/y8mzrt8v

https://tinyurl.com/y8mzrt8v

https://tinyurl.com/y8mzrt8v

Boleh juga Whatsapps ke

0173329298

0173329298

0173329298

Nor Azleen Abd Rahim

#whiztots

Leave a Reply