Kelas Membaca

Pendaftaran Kelas Trial (Online) Fonik Bacalah Anakku Batch Feb/22 Dibuka Sekarang Hingga 7 Feb 2022

Kelas lag, line tak cukup kuat. Laptop tua hang, tak boleh support bila live streaming. Tutor yang dilatih pula tiba-tiba berhenti. Kadang-kadang rasa nak give up. Cukup 2 tahun 3 bulan saya mengajar membaca secara online.
.
Tapi saya tetap teruskan, demi niat saya untuk kongsi rezeki dengan anak-anak sendiri dan membantu lebih ramai anak-anak menguasai kemahiran membaca seawal mungkin.
.
Saya tetap teruskan kerana saya sendiri praktikkan apa yang saya kongsikan. Tiada yang seksi dan advanced.
.
Saya mahu parents lain sama-sama rasa bangga dan bahagia bila anak-anak mereka melalui zaman persekolahan yang lebih mudah dan gembira.
.
Alhamdulillah, dalam dugaan PKP yang mencabar ini, KMO telah membantu lebih 100 kanak-kanak menguasai kemahiran membaca dalam tempoh ini.
.
Selalu saja tergerak hati untuk berkongsi lebih lagi tentang belajar membaca dengan cepat, mudah dan berkesan supaya lebih ramai parents sedar dan faham membaca tidak perlu menghafal ABC atau membuat latih tubi sampai anak menangis bosan.
.
Saya mahu cuba.
Tiada paksaan.
.
Saya mahu 25 orang sahaja yang betul berminat dan terima:
.
PERCUMA! Kelas Trial (Online) Fonik Bacalah Anakku bernilai RM100 untuk anak berusia 5 tahun ke atas. Untuk belajar membaca dengan cepat, mudah dan berkesan!
.
PERCUMA! Kit Mula Belajar yang mengandungi bahan membuat carta poket mini, krayon, water color, plastisin, pensel, pemadam, pengorek, gam, gunting dan stiker bintang bernilai RM50!
.
BONUS: Dijemput masuk ke Telegram Channel Cikgu Azleen KMO untuk pelbagai lagi tips dan video tentang mengajar anak belajar membaca bernilai RM1,997.
.
Hanya untuk 24 jam sahaja, join saya di sini: ezy.la/cikguazleenkmo
.

Leave a Reply