skip to Main Content

SAYA DITINGGALKAN

Kami berjalan menyusuri gerai-gerai itu. Ada banyak jualan, di kiri dan kanan. Suasana sungguh meriah. "Syg penat." "Duduk sinilah. Abg nak tengok sampai sana." Yang anehnya, di belakang barisan gerai itu ada deretan rumah mewah 2 tingkat. Di bahagian hadapan…

Read More

Tak Rasa Dihormati

Yalah, kalau semasa menjadi isteri pun kita tidak dihormati, apatah lagi bila dah bercerai. Memang jangan harap lah kan. Saya mesej untuk bertanya jika saya boleh mengambil anak selama seminggu semasa cuti sekolah raya cina. Saya mesej pada hari Ahad…

Read More

Hak

Seorang isteri berhak untuk rasa disayangi, dihormati dan juga dilindungi. Waktu saya luahkan perasaan kepada beliau, saya tidak rasa diri saya dilayan seperti seorang isteri. Saya tidak merasa diri saya disayangi, dihormati dan dilindungi sebab bla bla bla (saya perincikan…

Read More

Haid yang pertama

Sis counting ya sis. Hahaha yalah, sebab sis tak keluar berjalan okay sepanjang tempoh iddah ni. Sis tengok je x sis bawa anak2 gi jenjalan ke sana sini dengan satu perasaan, ohhh boleh rupanya gi bercuti lama2 tanpa bawa laptop…

Read More