skip to Main Content

Jus Anti Dot

Hari itu bila saya jumpa kawan saya yang seorang ini selepas agak lama juga tidak jumpa, saya sangat teruja melihat dia.

Kawan saya ni pejuang kanser payudara. Semasa beliau didiagnosis menghidap penyakit ini beliau sedang mengandung 16 minggu.

Beliau perlu lalui kimoterapi, radioterapi dan scan. Sedang mengandung. Aduh duh duh.

Tapi bila saya jumpa beliau hari itu keadaan beliau lain sekali. Kulit beliau kelihatan sangat sihat, dengan merah-merah di pipi walaupun rasanya tidaklah bermekap sakan.

Terus saya tanyakan apa yang beliau buat.

Tanpa berselindung dan berahsia beliau kongsikan resepi jus buah-buahan yang beliau amalkan semenjak beliau didiagnosiskan menghidap kanser.

Beliau memang berkelulusan dalam bidang teknologi makanan dan pernah bekerja dalam industri makanan.

Jadi, saya yang teruja nak rasa tetapi malas nak buat ni teruslah tanya, โ€œada jual?โ€ Hahaha.

Beliau kata, โ€œakak nak saya buatkan. Berapa nak?โ€

Wah, ibarat orang mengantuk disorongkan bantal. Tapi saya tak berani nak order banyak sebab salah satu bahan yang digunakan adalah ubi bit.

Ahaks, saya pernah rasa ubi bit. Sangatlah tidak menggemarinya walaupun saya tahu ianya sangat berkhasiat.

Saya pesan 3 botol. Sebotol minum sehari. Mula-mula takut nak minum. Tapi lepas dah minum, walla.

Taklah teruk sangat pun rasa ubi bit tu. Lagipun ada juga campuran buah kegemaran saya iaitu nanas.

Kemudian saya pesan lagi. Dan lagi. Hihi.

Kadang-kadang saya terajin buat sendiri. Kalau terajin lah. Selalunya tidak begitu rajin.

Campuran buah-buahan dan sayur-sayuran dalam Jus Anti Dot ini termasuk dalam kategori superfood. Pendek kata memang baguslah untuk kesihatan.

Bukan untuk orang yang sakit sahaja, yang sihat pun digalakkan minum.

Mencegah lebih baik daripada mengubati.

Maklumat lanjut ada pada gambar ya atau pm terus kawan saya ni, Chempaka Hafizatul Aleeza.

Nor Azleen Abd Rahim

#cikgumommy

Buah-buahan yang digunakan

Salam ukhuwah sahabat semua๐Ÿ˜๐Ÿค…nak tau tak,kenapa korang kene ambil ANTIDOT sebagai supplement harian korang yang mementingkan kesihatan๐Ÿ’ช๐Ÿผ..ok!!!nak cite apa hebat sangat ANTIDOT ni…

ANTIDOT ๐ŸŒกni adalah jus yg diamalkan oleh seorang servivor kanser๐ŸŽ— dari mula di dignose kanser payudara tahap 3C semasa itu kanser servivor ini mengandung 16 minggu..bermula dr saat itu SK๐ŸŽ— itu pun mencipta suatu makanan yg terbaik yg dikategorikan sebagai superfood utk kesihatan baby dalam perut dan menjaga imun badan SK๐ŸŽ— semasa kimo,radio dan scan… alhamdulillah sedikit latarbelakang masa belajar dulu dalam bidang teknologi makanan๐Ÿ“š๐Ÿ‘ฉ๐Ÿผโ€๐ŸŽ“ dan bekerja di makmal dlm industri makanan๐Ÿ‘ฉ๐Ÿผโ€๐Ÿ”ฌ…sedikit ilmu tetang pemakanan SK ๐ŸŽ— kongsikan didalam jus ANTIDOT ini..

๐Ÿ‘‰๐ŸผSiapa yang perlu ambil ANTIDOT ๐ŸŒก…

๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ๐Ÿ‘ด๐Ÿผ๐Ÿ‘ต๐Ÿผ lelaki dan perempuan tua muda serta anak2 yg berumur 3 tahun keatas yg mementingkan kesihatan utk menjaga imun badan sama ada yg sihat mahu pun yg sedang sakit perlu ambil ANTIDOT ๐ŸŒกni..

๐Ÿ‘๐ŸผApa pulak kebaikan ANTIDOT๐ŸŒก ni????

๐Ÿ“ŒCampuran buah-buahan dan sayur-sayuran ๐Ÿ๐Ÿฅ’๐Ÿ ๐Ÿ‹๐Ÿ…๐Ÿ๐Ÿ‡ yang termasuk dalam kategori SUPERFOOD.

๐Ÿ“Œ tinggi kandungan antioksida utk menghalang radikal bebas…so mean boleh detoks badan

๐Ÿ“Œ banyak nutrisi yg diperlukan oleh badan utk menjaga imun tubuh seperti vitamin c ,vit b1,b2,b3,folate,kalsium,betakaroten,fosfor,lycopine,

๐Ÿ“Œmelancarkan sistem pencernaan dan kandungan nitrat akan membantu menjaga jantung serta membantu menurunkan tekanan darah

๐Ÿ“Œmenurunkan kandungan gula dalam darah

๐Ÿ“ŒFosfor pula membantu memperkuatkan tulang, gigi, rambut

๐Ÿ“Œ menurunkan kadar kolestrol dlm darah

๐Ÿ“Œkandungan protein dan kompenen penting DNA dab RNA membantu melambatkan proses penuaan dan merawat kulit( untuk kecantikan)

๐Ÿ“ŒBaik utk sesiapa yg merokok๐Ÿšฌ

๐Ÿ“Œ๐Ÿ“Œbanyak lagi kebaikan jus ANTIDOT ni..nak tau boleh pm SK๐ŸŽ— tau..

๐Ÿ˜insyallah pada anda semua yang mengamalkan pengambilan jus ANTIDOT๐ŸŒก dengan betul..pasti akan merasai perbezaan pada tubuh badan…๐Ÿ’ช๐Ÿผ๐Ÿ’ช๐Ÿผ๐Ÿ’ช๐Ÿผ

๐Ÿ˜ƒ100% bahan semulajadi sayur dan buah yang terpilih

๐Ÿ‘Ž๐Ÿผtiada tambahan gula atau pemanis

๐Ÿ‘Ž๐Ÿผtiada bahan pengawet

sedap dinikmati ketika sejuk…๐Ÿน

perlu disimpan ditempat sejuk dan beku

๐Ÿค“utk COD pembelian perlu dibuat 3 botol keatas !!!!

Nak tau lebih banyak lagi kebaikan jus ANTIDOT dan nk tau banyak pengalaman SK๐ŸŽ— cepat2 PM ๐Ÿ“žno dibawah ok…๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

PERTANYAAN ATAU ORDER boleh PM atau WATSUP nombor ejen yang berdekatan๐Ÿ“ž๐Ÿ“ž

www.wasap.my/60174222254 (fiza – pengasas)

www.wasap.my/0107003024 (teacher hidayah -jb)

www.wasap.my/60178411689 (norein -pasir gudang)

www.wasap.my/60197998564 (liana – skudai)

www.wasap.my/60124944481 (cikgu anita – pontian)

This Post Has 2 Comments
    1. Saya takde ambil order puan. Tapi kawan saya masih lagi buat jus ini. Puan cuba hubungi dia di no 0174222254

Leave a Reply

%d bloggers like this: